آنچه که کسب می‌کنید:
نحوه مصاحبه و مذاکره
تصمیم گیری داده محور
معرفی‌نامه به شرکت‌ها
استخدام برترین افراد دوره
۱40 ساعت آموزش عملی و تئوری
گروهی از دوستان و همکاران آینده
فرصت همکاری با مارکترهای حرفه‌ای
تجربه‌ی اجرای تسک‌های دیجیتال مارکتینگ
مسیر شغلی در دیجیتال مارکتینگ بر اساس شخصیت
 مدرک معتبر و قابل ترجمه دانشگاه علامه طباطبایی
برنامه چیه؟
دانشگاه علامه طباطبایی تصمیم گرفته که برای جهت دادن به آینده‌ی فارغ‌التحصیل‌ها و در کل دانش‌آموخته‌های علوم‌انسانی و اجتماعی کشور،تحصیل‌کردگان رشته‌های فنی و پرسنل و مدیران استارتاپی،با کمک تیم کی‌ورک دوره‌ی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کند.
ویدیو را ببینید تا از اهداف این بوت‌کمپ باخبر شوید:

بوت‌کمپ دیجیتال مارکتینگ یک کمپ آموزشی و تجربی است که شما با هم‌تیمی‌های خود روی پروژه‌های واقعی درگیر کار و آموزش می‌شوید و در 15 هفته باید در سرفصل‌های مختلف پروژه را به سرانجام برسانید. شرکت‌های حامی دوره دیجیتال مارکتینگ شما را زیر نظر دارند و در انتها می توانید جذب شرکت های حامی شوید و یا اگر در جایی مشغول هستید می‌توانید روی پروژه واقعی خودتان تیم تشکیل دهید و پروژه خودتان را پیش ببرید.

کجا می‌رید
فرآیند ثبت‌نام
اسپانسر
حامیان
سرفصل
چی یاد می‌گیرید؟

شما می‌توانید با جزییات سرفصل‌های این بوت‌کمپ اینجا آشنا بشید

بازاریابی و برند

4 ساعت
یادگیری دیجیتال مارکتینگ بدون یادگیری اصول بازاریابی و برندینگ کار بیهوده‌ایی است، دکتر محمود محمدیان با سالها سابقه در این حوزه با آموزش اصول بازاریابی شروع کننده دوره خواهند بود.
طراحی استراتژی و کمپین دیجیتال

طراحی استراتژی و کمپین دیجیتال

6 ساعت
استراتژی بازاریابی را چطور تدوین کنیم ، کمپین دیجیتال مارکتینگ چیست و بررسی کمپین سرفصل بعدی است که سارا هاشمی و آرین سهرابی آن را ارائه خواهد کرد
بهینه‌سازی ضریب تبدیل (کانورژن) و تجربه‌ کاربری

بهینه‌سازی ضریب تبدیل (کانورژن) و تجربه‌ کاربری

10 ساعت
سفر مشتری، اساس طراحی کاربری،A/Bتست، تکنولوژی بهینه سازی ضریب تبدیل و... مباحث دیگر در این سرفصل توسط فرهود ذوالحیات به شما آموزش داده خواهد شد.

تبلیغات کلیکی و بنری

16 ساعت
گوگل ادوردز، دیسپلی ادز، راه‌اندازی کمپین،ریمارکتینگ و...موضوعاتی است که در این سرفصل محسن صفری به شما آموزش خواهد داد.

روابط عمومی و مدیریت

8 ساعت
PR چیست، مدیریت اعتبار آنلاین برند، مدیریت بحران، برنامه ریزی رویداد، کانتنت و استراتژی و... مباحثی است که مجید کثیری به شما آموزش خواهد داد.
درک بازاریابی آنلاین و تحقیقات بازار

درک بازاریابی آنلاین و تحقیقات بازار

8 ساعت
اشنایی با دیجیتال مارکتینگ ، شناخت بازار و مشتریان ، تحقیقات ، بازار و مدل کسب و کار سر فصل بعدی است که ارس آقایی‌فر در این مبحث با شما همراه خواهد بود .
اندازه‌گیری دیجیتال و تحلیل بیزنس

اندازه‌گیری دیجیتال و تحلیل بیزنس

12 ساعت
هرچیزی که مربوط به آمار و ارقام باشد از مباحثی است که در این سرفصل محسن صفری مدیردیجیتال مارکتینگ اسنپ‌تریپ به شما خواهد اموخت.
سئو

سئو یا بهینه‌سازی برای موتور جستجو

12 ساعت
محمد دانیالی سئو مستر شیپور درباره سئو داخلی و خارجی ، سئو ارگانیک، لینک بیلدینگ، و روش های افزایش رنکینگ سایت در موتورهای جستجو با شما خواهد بود.

ایمیل مارکتینگ

10 ساعت
سناریوهای ایمیل مارکتینگ، بهبود عملکرد و KPI در ایمیل،تکنولوژی‌ های ایمیل مارکتینگ و... از مباحثی است که در این سرفصل به شما آموزش داده خواهد شد .

بازاریابی برای اپلیکیشن موبایل

8 ساعت
بهینه‌سازی پورتفولیو اپ در اپ استورها، تبلیغات در اپ استور و... مواردی است که صبا بیوکی در این سرفصل بازاریابی برای اپلیکیشن ها به شما آموزش خواهد داد.
مدیریت پروژه و طراحی شاخصه‌های اصلی عملکرد

مدیریت پروژه و طراحی شاخصه‌های اصلی عملکرد

4 ساعت
در این سر فصل سارا هاشمی از متدهای مدیریت پروژه، OKR و شاخصه های اصلی عملکرد در قیف بازاریابی و ابزارهای مهم برای اندازه‌گیری برای شما می گوید .
بازاریابی محتوایی و روایتگری

بازاریابی محتوایی و روایتگری

10 ساعت
"محتوی پادشاه است" این را حتما شنیده‌اید بدون یادگری اصول تولید محتوی،دجیتال مارکتینگ بی معنی می‌شود، سعید رهبری مدیرآژانس دیجیتال مارکتینگ نوین این مبحث را به شما خواهد اموخت.
استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

12 ساعت
استراتژی شبکه های اجتماعی، تقویم محتوی،طراحی کمپین، اینفلوئنسرمارکتینگ و سایر مباحث شبکه‌های اجتماعی را محمد خاکیه به شما خواهد گفت.

هک رشد

4 ساعت
ستاره‌ی شمالی و معادله‌ی اصلی رشد، طراحی پایپلاین ایده، مدیریت تیم رشد، همگی از مباحث روز دنیا در سرفصل هک رشد است که آرین سهرابی به شما اموزش خواهد داد.

رزومه‌سازی، آمادگی شغلی و مصاحبه

8 ساعت
رزومه نویسی، آموزش و تمرین مصاحبه‌کاری،اصول کار فریلنسی داخلی و بین‌المللی، مشاوره انتخاب مسیرشغلی مواردی است که در این سرفصل آناهیتا غنی و آرین سهرابی به شما آموزش داده خواهند داد.
اساتید
چه کسانی تدریس می‌کنند؟

با اساتید ما آشنا شوید و بدانید با چه کسانی کار می کنید

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی مشاور برند و بازاریابی شرکت های بزرگ ایرانی
استراتژیست بازاریابی دیجیتال کاله ، سابقه همکاری با بیش از 20 شرکت (بیمه رازی، استیل البرز، پاکشوما، پاتن جامه، سامسونگ…) به عنوان مشاور بازاریابی دیجیتال
مارکتینگ رو از اسنپ تریپ شروع کردم و الان با فروشگاه اینترنتی فروش گل و گیاهمون به اسم بنیس فلاور درگیر تحلیل رفتار مصرف کننده، هک رشد و برندینگم
مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ تریپ: یه مهندس مکانیک، عاشق مارکتینگ بخصوص از نوع دیجیتالش هستم
مدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین نویسنده کتاب بمب‌گذاری در محتوا مدرس و مشاور بازاریابی دیجیتال
بنیانگذار و مدیرعامل استارت‌آپ وینک، بعضی جاها مدیر مارکتینگ و بعضی جاها مدیر محصول بودم. شیپور، کلیک‌یاب، اسنپ‌تریپ و … (بیشتر…)
سبا بیوکی
حدود ۵ ساله که تجربه تخصصی دیجیتال مارکتینگ رو از بامیلو شروع کردم و تونستم با مدتی همکاری با آژانس تپسل، هر دو سوی این بازار رو بررسی کنم. (بیشتر…)
سجاد معتمد
مدیر عملیات و هوش کسب و کار شرکت چنگال،خیلی‌ها میگن باید تصمیم‌گیری داده محور باشه، ولی با این حجم بالا داده چطوری باید داده خوب رو از بد جدا کرد و تحلیلش کرد؟ (بیشتر…)
سئومستر شیپور: نـزدیک به یه دهـه است اینترنـت، دفتــر کارم بوده و سئو شغل و درآمدم. با الگوریتم‌های گوگل مثل رفقای صمیمی بزرگ شدیم و هـمـیـن باعـث شده افتـخـار هـمــکاری بـا (بیشتر…)
محمد خاکیه
مدیر بازاریابی اسبق آی‌تورز نروژ
بلیط‌ها
تعرفه

قیمت اصلی بوت‌کمپ 6 میلیون تومان هست ولی با حمایت معاونت علم و فناوری  ریاست جمهوری تخفیف های ویژه‌ایی برای گروه‌های مختلف در نظر گرفته شده که هر هفته که نزدیک بشیم تخفیف های کمتری برای ارائه داریم پس اگر می‌خواید از تخفیف‌های ما استفاده کنید سریع تر برای گزینش ثبت نام کنید:

شما می‌تونید مبلغ شرکت در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ رو به صورت قسطی پرداخت کنید. اما اول توی آزمون ورودی شرکت کنید و بعد در صورت قبولی براتون لینک ثبت‌نام ارسال می‌کنیم : 

تومان
4.000.000
با تخفیف

تا 15 آذر

  • با حمایت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری
  • 140 ساعت آموزش
  • پروژه محور و عملی
  • معرفی به شرکت‌های حامی
  • امکان ثبت نام قسطی
تومان
۶.۰۰۰.۰۰۰
بدون تخفیف

تا 12 دی

  • قیمت اصلی
  • 140 ساعت آموزش
  • پروژه محور و عملی
  • معرفی به شرکت‌های حامی
  • امکان ثبت نام قسطی
فضای مجازی
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید