GO AFTER THE MOON AND CATCH YOUR DREAM

دوره موبایل مارکتینگ

نوع دوره

در دسترس نیست

تاریخ شروع

در دسترس نیست

مدت ساعت

در دسترس نیست

سطح دوره

در دسترس نیست

زبان دوره

فارسی

پیش‌نیاز

ندارد

بدون وجود مشتریان، کسب و کار شما نیز وجود نخواهد داشت. بازاریابی به شما کمک می‌کند تا کاربران و مشتریان بالقوه‌ی خود را درک کرده و محصولات خود را بر اساس نیازهای آنان توسعه دهید. این دوره، در زمینه‌ی سازماندهی یک استراتژی مناسب برای شناسایی مشتریان ایده‌آل خود، یافتن راه‌های برقراری ارتباط با آنان، تحلیل چگونگی عملکرد و رفتار آن ها هنگام یافتن مشتری‌های موردنظر، شما را یاری می‌دهد. چنین مواردی شامل تحقیق و پژوهش، برنامه‌ریزی، اجرا و از همه مهمتر نحوه‌ی رشد پایگاه مشتریان شما می‌شود.

 

چرا در این دوره شرکت کنیم؟

با شرکت در این دوره، به یک طرح و برنامه‌ی مشخص برای جذب مشتری و رشد کسب و کار خود دست پیدا می‌کنید. پس از اتمام دوره، شما یک برنامه‎ی بازاریابی قوی خواهید داشت که شامل برنامه ریزی کانال های مختلف به همراه توصیفی از ارزش کسب و کار شما برای مشتریان، عملکرد شما در برابر رقبا، شناسایی مخاطبین هدف و نحوه‌ی رشد کسب و کار شما خواهد بود.

مخاطبین دوره:

1- داشنجویان رشته های مدیریتی
2- کارمندان آژانس های تبلیغاتی
3- مدیران محصول
4- کارشناسان بازاریابی
5- افراد فعال در تیم ها و دپارتمان های بازاریابی

سر فصل های دوره موبایل مارکتینگ

شناخت مخاطب و مشتری

• یادگیری نحوه‌ی تعریف و ایجاد یک برنامه‌ی بازاریابی هدفمند برای بخش‌های خاصی از مشتریان.
• تجزیه و تحلیل مزایا و معایب رقابتی خود از طریق تقسیم‌بندی بازار و یادگیری نحوه‌ی موقعیت‌بندی

 

محصول خود در بازار

• انجام تجزیه و تحلیل رقابتی برای ایجاد ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود.

 

پیش از راه‌اندازی و عرضه به بازار

• اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید تا بتوانید برنامه‌ی بازاریابی خود را به حالتی متمرکز دربیاورید.
• در مورد برنامه‌ی توزیع محصولات خود در بازار بیاندیشید و مشخص کنید که چه واژگان کلیدی‌ای برای اهداف شما بهتر است.
• درباره‌ی جامعه‌ی تست بتا اطلاعات کسب کنید و صفحات هدف خود را آماده نمایید.


عرضه به بازار
• محصول خود را آماده، عرضه و اجرا کنید و نخستین کاربران و مصرف‌کنندگان خود را جذب نمایید.
• یک استراتژی ورود به بازار را ترسیم کرده و دانش لازم برای اجرای آن را کسب نمایید.


جذب مشتری
• یادگیری روش‌های رایگان و غیررایگان جذب مشتریان از طریق تبلیغات.
• یادگیری اصول بازاریابی محصولات مبتنی بر اپلیکیشن


مبانی اندازه‌گیری

• یادگیری نحوه‌ی استفاده از داده‌ها برای تکرار و بهینه‌سازی برنامه‌ی بازاریابی خود.
نهایی کردن برنامه بازاریابی
*ایجاد برنامه بازاریابی نهایی

مدرس دوره یادگیری عمیق

روزبه صدیقی 

 یک استراتژیست جوان و پرانرژی است.

او فعالیت حرفه‎ای خود را در آژانس بازاریابی دیجیتال لیمیت لاینز (Limitlines) در جایگاه اکانت منیجر آغاز کرد اما خیلی زود علایق شغلی و حرفه‌ای و همچنین نیاز سازمان او را به سمت جایگاه استراتژیست و توسعه کسب و کار سوق داد. نتیجه‌ی ماجراجویی‌های روزبه صدیقی در لیمیت لاینز تا به امروز منجر به همکاری در پروژه‌های مختلف با برندهای شناخته شده ای مانند ایرانسل، نوشیدنی انرژی زای هایپ، بانک آینده و استارتاپ های مختلف می‌باشد.
روزبه در حال حاضر به عنوان استراتژیست در آژانس بازاریابی دیجیتال لیمیت لاینز و مدیر سوشال مدیای تداکس تهران (TEDxTehran) فعالیت میکند.

[course_content course_id="16065"]

هزینه دوره

Original price was: ﷼400.000.Current price is: ﷼120.000.

Original price was: ﷼400.000.Current price is: ﷼120.000.