GO AFTER THE MOON AND CATCH YOUR DREAM

دوره مدیریت نوآوری

نوع دوره

ضبط شده

تاریخ شروع

در دسترس نیست

مدت ساعت

9 ساعت

سطح دوره

در دسترس نیست

زبان دوره

دارد

پیش‌نیاز

ندارد

دوره مدیریت نوآوری

این دوره به منظور ارتقاء دانش و اگاهی های لازم برای درک و مهارت های مورد نیاز در راستای مدیریت نواوری در سطوح عملی و راهبردی می باشد. در این دوره هدف این است که انتقال دانش در زمینه مدیریت موفق نواوری مبتنی بر آگاهی و توانمندی های درونی هر شرکت یا سازمان انجام شود. در واقع اصول معرفی شده در این دوره راهنمایی برای مدیران و فعالان در حوزه های مختلف صنعت است که آنان را قادر می سازد پیوندهای موجود میان ساختارها و فرایندها را شناسایی نموده و از نواوری به عنوان اهرم برای مدیریت یکپارچه فناوری، بازار و سازمان استفاده نمایند. درک این اصول کمک می‎کند تا شرکت ها یا سازمان ها بتوانند در تصاحب سهم بازار، رشد یا سرمایه سازی در بازار بسیار بهتر از رقبای خود عمل کنند. هدف کلی این دوره آشنایی با پیش نیازها و معرفی چارچوبی منسجم برای یکپارچه سازی مدیریت نواوری است.

دوره مدیریت نوآوری برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای دانشجویان رشته مدیریت فناوری و عملیات و همچنین مدیران تحقیق و توسعه، مدیران توسعه محصول یا کارشناسان و مدیران در زمینه تحول و تغییر سازمانی و به طور کلی مدیران درگیر با توسعه کسب و کار که نیازمند مدیریت خلق ایده های نوین در حیطه کاری خود هستند، مفید است. مطالبی که در این دوره بیان می شوند قابل استفاده برای شرکت ها و سازمان هایی است که قصد دارند از نوآوری برای بهبود فرایندها یا متمایز ساختن محصول ها و خدمات خود استفاده کنند.

سرفصل‌ها

فصل اول: فلسفه نوآوری

 در این فصل مفاهیم و فلسفه کلی در مورد نواوری و تعریف آن بیان می شود. اینکه چرا دنیای امروز بیش از پیش به نواوری و علم مدیریت نواوری نیاز دارد و طیف وسیعی از تحقیقات در این زمینه در حال انجام است. چرا بسیاری از شرکت های مطرح با شکست در بازار تجاری مواجه می شوند! در این فصل ضرورت تفکر نواوری، پیشران ها و تقسیم بندی نواوری و ماتریس نواری از دید فناوری-بازار بیان می شوند.

فصل دوم: نکته های مهم در مدیریت نوآوری

 در این فصل فرایند اصلی نواوری و انواع روش‎هایی که سازمان های مختلف بر اساس آن به اقتضاهای خود پاسخ می دهند را بررسی می کنیم. همچنین با بررسی نتیجه پژوهش های موجود در مورد شکست یا موفقیت نواوری، چارچوبی برای دسته بندی الگوهای رفتاری بیان می شود.

فصل سوم: چارچوب راهبردی

در این فصل به اهمیت راهبرد نواوری در شرایط پیچیدگی، تغییر مداوم و عدم قطعیت می پردازیم. اجزء راهبرد نواوری شامل مواضع بازاری و ملی، مسیرهای فناورانه و فرایندهای سازمانی بحث می شوند. همچنین مروری بر راهبردهای مطرح نوآوری خواهیم داشت.

فصل چهارم: بررسی عوامل درون سازمانی  و برون سازمانی در مدیریت نوآوری

در این فصل سعی داریم به این پرسش پاسخ دهیم که چگونه شرایط محیطی بازار، وضعیت ملی به ویژه تاثیر کشورهای محل شرکت ، قابلیت ها، مشوق های اقتصادی و نهادها به راهبرد نواوری شرکت شکل می دهند.

فصل پنجم: مسیرهای فن شناختی

در این فصل به این موضوع پرداخته می شود که تفاوت های اشکار میان بخشهای مختلف اقتصاد نیز در تعیین گزینه های مربوط به مسیرهای فناوری و قابلیت های ویژه شرکت و راهبردهای نواوری آن اهمیت دارند. همچنین 5 مسیر گسترده فناوری که شرکت ها می توانند آنها را دنبال کنند را معرفی می کنیم.

امنه حبیب زاده

 از سال 1383 کارم را شروع کردم. عمده فعالیت‌های کاری‌ام مدیریت پروژه‌های اجرایی و تحقیقاتی در زمینه مخابرات و تولید محصولات نرم افزاری بوده. هدف من از آموزش دوره مدیریت نوآوری اینه که تجربیات کاری که توی این سال ها به دست آوردم را به دانش پژوهان منتقل کنم. اعتقاد من بر اینه که تلاش هدف‌مند و انجام کار خلاقانه در موفقیت حرفه ای نقش مهمی دارند. پس با من در این دوره همراه باشین تا مهارت های لازم برای مدیریت نوآوری را فرا بگیریم.

هزینه دوره

قیمت اصلی 450,000.00 تومان بود.قیمت فعلی 290,000.00 تومان است.

قیمت اصلی 450,000.00 تومان بود.قیمت فعلی 290,000.00 تومان است.