GO AFTER THE MOON AND CATCH YOUR DREAM

دوره آنلاین تفکر طراحی و توسعه محصول جدید

تفکر طراحی یک رویکرد قدرتمند در شناخت مسایل واقعی ، نوآوری ، حل مساله و  توسعه محصول جدید است که از سمت مشتری و شناخت نیاز های اصلی – واقعی و امکان پذیر کاربرمشتری شروع می­شود.  ماهیت تفکر طراحی بر پایه انسان محور بودن است و مسایل را به گونه ای حل می­کند که مشتری واقعا خشنود باشد. تفکر طراحی شامل توسعه مفهوم، خلاقیت کاربردی ، تولید نمونه اولیه ، آزمایش محصول و … می­باشد. وقتی این مفهوم به نوآوری وارد می­شود موفقیت به شدت و به طور غیر قاابل تصوری افزایش می­یابد.

نوع دوره

ویدئو آموزشی

تاریخ شروع

در دسترس نیست

مدت ساعت

5 ساعت

سطح دوره

در دسترس نیست

زبان دوره

دارد

پیش‌نیاز

ندارد

شرکت های برتر دنیا متوجه این موضوع شده اند که روش ساختارمند تفکر طراحی می­تواند تا چه حد برایشان مهم باشد لذا در نوآوری، طراحی محصول و تدوین استراتژی از آن بهره گرفته اند و با وجود نو بودن این روش تا کنون در سطح گسترده­ای از آن استفاده شده است.

دوره تفکر طراحی در نوآوری و حل مساله به صورت گام به گام، آموزش می­دهد که چگونه در فرآیند حل مساله خلاقانه و نوآوری  به نتیجه دلخواه، امکان­پذیر و با دوام برسیم. این روش در طراحی و توسعه محصول جدید از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تسلط به مراحل و ابزار آن راه گشای طراحی و توسعه محصولات است.

این دوره برای افراد و تیم هایی مناسب است که می­خواهند جاری سازی  تفکر طراحی در فرآیند  حل مساله – نوآوری و طراحی محصول را فرا بگیرند ، کارآفرینان و مدیران محصول و نوآوران و افراد دخیل در  تیم های محصول و شاغلین در استارتاپ ها و علاقه مندان به نوآوری مخاطبین جدی این دوره هستند.

بعد از دوره تفکر طراحی چه چیزی میاموزیم:

1- با وظایف مدیر محصول آشنا می­شویم

2- با طرز تفکر طراحی و تفاوت های آن با طرز تفکر مدیریتی آشنا می­شویم

3- با هفت ویژگی عصر مفهومی که پایه و اساس فعالیت ها در زمانه کنونی هستند آشنا می­شویم.

4- فرآیند تفکر طراحی را خواهیم شناخت.

5- با شناخت خواسته واقعی کاربر/ مشتری آشنا می­شویم.

6- با چهار مرحله تفکر طراحی آشنا می­شویم.

  • با ده ابزار تفکر طراحی آشنا می­شویم.

مخاطبین دوره تفکر طراحی چه کسانی هستند؟

1- مدیران ارشد شرکت ها و سازمان های بزرگ

2- کلیه پرسنل درگیر با مشتری و ارباب رجوع

3- مدیران شرکت های کوچک و متوسط و مدیران استارتاپ ها

4- مدیران محصول و طراحان محصول

5- مدیران پروژه و افراد تیم مهندسی

6- افراد علاقه مند به نوآوری

7- مشاوران مدیریت

8- افراد درگیر در حل مساله های پیچیده

9- فعالان در صنایع بانک و بیمه، آموزش و صنعت مشاوره، کارخانجات تولیدی و موسسات آموزشی و خدمات استارتاپی از مفاهیم این دوره بسیار خواهند آموخت.

از زبان مدرس

فصل اول:

1- تفکر طراحی چیست ؟

2- چه موقع از تفکر طراحی استفاده می‌شود؟

3- مثال آشپزخانه خوب یک مورد از کاربردهای تفکر طراحی بخش اول 

4- مثال آشپزخانه خوب (بخش دوم)

5- مروری بر ده ابزار در چهار مرحله تفکر طراحی 

فصل دوم:

1-فیزیک نوآوری 

2- مثال دو مدیر، دو طرز تفکر 

3- تمرین: ذهن شما چه مقدار آماده نوآور بودن است ؟ 

4- ابزار داستان سرایی 

فصل سوم:

1-آمادگی قبل از شروع 

2- چه چیزی هست ؟ 

3- ابزار ترسیم مسیر تجربه مشتری 

4- ابزار تحلیل زنجیره ارزش 

5- ابزار ترسیم نقشه ذهنی 

فصل چهارم:

1-چه می‌شود اگر ؟ 

2- ابزار بارش فکری 

3- ابزار توسعه مدل مفهومی 

 

فصل پنجم:

1-چه‌چیزی شگفت آور است 

2- ابزار آزمون پیش فرض 

3- ابزار نمونه سازی سریع 

فصل ششم:

1-چه‌چیزی کار می‌کند

2- ابزار هم‌آفرینی با مشتری 

3- ابزار عرضه برای یادگیری 

مدرس دوره تفکر طراحی
torkaman 1 دوره آنلاین تفکر طراحی و توسعه محصول جدید

دکتر امین ترکمان ، عضو رسمی جامعه مهندسین نیوزیلند و استرالیا ، دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت تکنولوژی، مشاور مدیریت در حوزه نوآوری و مدیریت تکنولوژی است، او سابقه بیش از ده سال تدریس در دانشگاه در حوزه های مرتبط با نوآوری و مدیریت تکنولوژی را دارد. مدیر آموزش انجمن مدیریت تکنولوژی ایران است و مولف کتاب THE CHARACTERISTICS OF NEW COMING BUSINESS AGE در سال 2018 در انتشارات LAMBERT ACADEMIC PUBLICATION و مولف مقاله ای با موضوع دسته بندی ویژگی های کسب و کار های موفق در عصر جدید کسب و کار در دانشگاه اوهایو نشریه WFR در انتشارات SAGE و داور نشریه JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT می‌باشد.

هزینه دوره

Original price was: ﷼450.000.Current price is: ﷼135.000.

Original price was: ﷼450.000.Current price is: ﷼135.000.