GO AFTER THE MOON AND CATCH YOUR DREAM

ساخت MVP بدون یک خط کدنویسی برای کارآفرینان

نوع دوره

در دسترس نیست

تاریخ شروع

در دسترس نیست

مدت ساعت

در دسترس نیست

سطح دوره

در دسترس نیست

زبان دوره

فارسی

پیش‌نیاز

ندارد

آکادمی ماد

آکادمی ماد برگزارکننده مجموعه‏‌ای از دوره‌های آموزشی با هدف توسعه دانش و مهارت در حوزه اقتصاد دیجیتال می‌باشد. این آکادمی درنظر دارد با تمرکز بر چهار حوزه هوش مصنوعی، بلاکچین، اینترنت اشیا و واقعیت افزوده/ واقعیت مجازی به آموزش نیروی انسانی و ارتقا سواد عمومی جامعه بپردازد.

آموزش‌های ارائه شده در آکادمی ماد در قالب دوره‌های آموزشی کوتاه مدت بوده و از سطح مبتدی تا پیشرفته ادامه خواهد یافت. دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و افراد علاقمند به حوزه‌های مورد تمرکز این مجموعه می‌توانند با توجه به نیاز و دانش خود در دوره‌های مختلف شرکت نمایند.

با توجه به هدف مرکز ماد (توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال) در راستای توسعه دانش فنی و تربیت نیروی انسانی متخصص، شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی می‌تواند مقدمه‌ای برای اشتغال افراد و حضور در اکوسیستم استارتاپی باشد. 

ساخت MVP بدون یک خط کد

بسیاری از کارآفرینان معتقدند که نسخه اولیه محصول باید به حدی ابتدایی باشد که به سادگی بتوان آن را دور ریخت، اصلاح کرد و هر زمان که موضوع جدیتر شد و توانست نظر مخاطب را جلب کند به یک نسخه قابل اتکاتر تبدیل شود؛ این در حالی است که چنین چیزی در عمل مقدور نیست چرا که از ابتدا لازم است تا برنامه نویسان وارد شوند و یک نسخه را ایجاد کنند. چه می شود اگر کارآفرین می توانست بدون حتی یک خط کُدنویسی در مدت زمان بسیار کمتر از توسعه یک محصول توسط برنامه نویس و بدون حتی یک ریال هزینه، محصول خود را به بازار عرضه نماید؟

به نظر می رسد فوق العاده باشد. برای همین منظور پلتفرم های No-Coding ارائه شده اند.

در این دوره، مخاطبان اصلی می توانند به سرعت با یکی از مشهورترین و بی هزینه ترین پلتفرم ها یعنی Bubble.io آشنا شده، زیر و بم آن را بشناسند و بدون حتی یک خط کُدنویسی، وب اپلیکیشن یا موبایل اپلیکیشن خود را ایجاد کرده، به بازار عرضه نمایند و حتی توسعه های آتی خود را بر روی آن انجام دهند. وقتی کارآفرین از Bubble استفاده می کند نیاز به دانش نرم افزاری ندارد، حدوداً یک ششم زمان برای توسعه نسخه اولیه صرف می کند و مهمتر از همه اینکه هیچ هزینه‌ای نمی‌کند. این دوره به صورت 16 ساعت آموزش و 4 ساعت عملی است تا مخاطب پس از آموزش، یک پروژه دلخواه را انجام دهد.

سرفصل‌های دوره
مدرس دوره
سوالات رایج

هزینه دوره

قیمت اصلی 600,000.00 تومان بود.قیمت فعلی 180,000.00 تومان است.

قیمت اصلی 600,000.00 تومان بود.قیمت فعلی 180,000.00 تومان است.