نوع دوره
در دسترس نیست
تاریخ شروع
در دسترس نیست
مدت ساعت
در دسترس نیست
سطح دوره
در دسترس نیست
زبان دوره
فارسی
پیشنیاز
ندارد
برنامه چیه ؟
فرآیند ثبت نام
به متقاضیانی که ثبتنام اولیه را انجام دهند، فرم سوالی ارسال میشود که شامل سنجش مهارتهای فردی و اطلاع از پیشینهی فردی خواهد بود. همچنین از شما میخواهیم که انگیزهنامهای (کاور لتر) جهت توصیف علاقه برای شرکت در دوره و انتخاب مسیر دیجیتال مارکتینگ به عنوان آیندهی شغلی بنویسید تا ما بتوانیم از میان علاقهمندان افرادی را انتخاب کنیم که مطمئنیم میخواهند به این مسیر ادامه دهند.
پس از بررسی فرمها با علاقهمندان تماس گرفته میشود تا جهت تکمیل ثبتنام هماهنگیها را به عمل بیاوریم و شما را به جلسهی معارفه دعوت کنیم.
شرکت کنندگان در گروههای 5 تا 7 نفره تقسیم میشوند و فعالیتهای کلاسی را با هم پیش میبرند.
سرفصل های بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ:
- درک بازاریابی آنلاین و تحقیقات بازار
- مدیریت پروژه و طراحی شاخصههای اصلی عملکرد
- طراحی استراتژی و کمپین دیجیتال
- اندازهگیری دیجیتال و تحلیل بیزنس
- بازاریابی محتوایی و روایتگری
- بهینهسازی ضریب تبدیل (کانورژن) و تجربه کاربری
- استراتژی شبکههای اجتماعی و تبلیغات
- سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو)
- تبلیغات کلیکی و بنری
- بازاریابی شبکههای اجتماعی
- ایمیل مارکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتری
- هک رشد
- سایر کانالها و ابزار دیجیتال
- روابط عمومی و مدیریت برند
- رزومهسازی، آمادگی شغلی و مصاحبه ،آموزشهای فریلنسی
مدرک:
این بوتکمپ به پشتیبانی دانشگاه علامه طباطبایی بزرگترین دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی کشور برگزار میشه و به شرکت کنندگان مدرک پایان دوره از دانشگاه علامه طباطبایی داده میشه .
راستی یه چیز دیگه بوتکمپ توی یک روز کامل برگزار میشه پس ناهار پیش هم هستیم به همین خاطر ما یه تدارک کوچیکی براش دیدیم که شما لازم نباشه به زحمت بیافتید.