دوره مدیریت اجرایی MBA

دوره مدیریت اجرایی MBA

تاریخ شروع: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

مرکز آموزش حسابداران خبره(پکت)

جزئیات مهلت ثبت نام قیمت (تومان) تعداد

نقد

در صورت پرداخت نقدی، مبلغ 900000 تومان تخفیف خواهید داشت
-۱/۱۱/۲۸ 9000000
اتمام مهلت بلیط

اقصاط

مبلغ 1000000 تومان بابت پیش پرداخت و الباقی در 4 فقره چک در فواصل 3 ماهه
۱۳۹۸/۰۲/۰۵ 9000000
اتمام مهلت بلیط

حذف کد تخفیف

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

دوره MBA برای مدیران و کارشناسانی طراحی شده است که دروس مدیریت را نگذرانده‎اند و از مسیر تخصص‎های دیگر عهده‎دار مسئولیت‎های مدیریتی شده و یا خواهند شد. این دوره با هدف انتقال مفاهیم اساسی دوره MBA به صورت فشرده به مدیران و کارشناسان، طوری طراحی شده است که مشکلات و مسائل سازمان‎ها را بر اساس رهنمودهای دانش مدیریت و به طور نظام‎یافته شناسایی می‎کند و برای حل آنها راه‎حل‎های مناسبی را می‎اندیشد.

 

 

چرا این دوره را در مرکز آموزش حسابداران خبره انتخاب کنیم؟

مدارک معتبری که از طرف انجمن حسابداران خبره، دانشگاه صنعت نفت و وزارت علوم صادر می‌شود.

اساتید مرکز حسابداران خبره از شاخص‌ترین اساتید ایران هستند.

با اینکه این دوره گرایش اجرایی دارد، در سطح دوم مباحث مالی نیز گنجانده شده است.

این دوره کارگاه‎هایی بسیار مفید برای دانشجوبان دارد.

تخفیف پرداخت نقدی بالا که می‎تواند شرایط را برای ثبت نام راحت‎تر نماید.

آموزش در این دوره کاملا به صورت CASE METHOD می‎باشد.

بخش عمده‎ای از این دوره به بررسی مسایل و مشکلات سازمان‎های متبوعه داوطلبان اختصاص دارد.

 

سوالات متداول

 آیا در پایان دوره توانایی مدیریت یک شرکت یا یک سازمان را خواهم داشت؟

 آیا مدرک MBA در ایران و یا خارج از کشور قابل ارتقا به دکترای دانشگاهی می‎باشد؟

 آیا این دوره با عنوان فوق‎لیسانس مطرح می‎شود؟

 با گذراندن دوره MBA چه مدرکی دریافت خواهیم کرد؟

 آیا بدون مدرک کارشناسی می‎توان در این دوره وارد شد؟

 آیا با مدرک غیر مالی می‎توان در این دوره وارد شد؟

 آیا در پایان هر درس امتحان برگزار خواهد شد؟

 چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟

 برای ثبت‌نام چه کار باید بکنم؟

 محل برگزاری دوره‌ها کجاست؟

سرفصل دروس

1. کارگاه آموزشی 1 / 6 ساعت 

این کارگاه جهت آشنایی با دروس سطح اول MBA قبل از شروع این سطح ارائه می‎شود. 

2. مدیریت استراتژیک / 40 ساعت 

رویکردهای برنامه‎ریزی (غلطان، بلندمدت، جامع، پویا و استراتژیک)، فرآیند مدیریت استراتژیک، تدوین عناصر کلان برنامه استراتژیک، برنامه‎ریزی عملیاتی، کنترل استراتژیک، تفکر استراتژیک 

3. اصول و مبانی سازمان و مدیریت / 40 ساعت 

تعریف مفاهیم مدیریت، سازمان، پارادایم، فرآیند برنامه‎ریزی، فرآیند سازماندهی، ساختار سازمانی، فرآیند رهبری و هدایت کارکنان، فرآیند کنترل سازمانی، چرخه PDCA، بلوغ سازمانی 

4. مدیریت بازاریابی پیشرفته / 40 ساعت 

مفهوم بازاریابی و جایگاه آن از نظر ساختار و سیستم در شرکت‎ها، ارتباط استراتژی‎های شرکت با استراتژی‎های بازاریابی، روش‎های تحلیل محیط، استراتژی‎های بنگاه، کسب و کار و بازاریابی، آشنایی با کلیات رفتار مصرف‎کننده و ارتباط آن با بازاریابی و فروش، آشنایی با مفاهیم و کاربده‎های بخش‎بندی بازار، تعیین بازار هدف و جانمایی در بازار، آشنایی با سیاست‎های محصول در بازارهای صنعتی و مصرفی، آشنایی با سیاست‎ها و استراتژی‎های قیمت‎گذاری، سیاست‎های توزیع، سیاست‎ها و ارتباطات بازاریابی

5. مدیریت منابع انسانی پیشرفته / 40 ساعت 

وظیفه هدایت مدیران غیر منابع انسانی، گام‎های جذب صحیح نیرو، کارگاه مصاحبه استخدامی، نگهداشت موثر نیروی انسانی، بکارگیری اثربخش پرسنل، پرداخت صحیح به پرسنل، توسعه و آموزش کارکنان

6. مدیریت رفتار سازمانی / 40 ساعت 

تعریف مفاهیم رفتار، رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی، تابع رفتار سازمانی، علائم دخیل در مدیریت رفتار سازمانی، شناخت تحلیل‎های فردی رفتاری، رفتار در سطح گروه، انگیزش کارکنان، مدیریت فرهنگ سازمانی، هوش هیجانی، مدیریت تعارض و استرس کاری

7. کارگاه آموزشی 2 / 6 ساعت 

این کارگاه جهت آشنایی با دروس سطح دوم MBA قبل از شروع این سطح ارائه می‎شود. 

8. مدیریت عملکرد / 40 ساعت 

آشنایی با مفهوم مدیریت عملکرد و اهمیت آن، معرفی چرخه مدیریت عملکرد، تشریح متدولوژی‎های اندازه‎گیری عملکرد فردی، آشنایی با نحوه تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد فردی، تشریح متدولوژی‎های اندازه‎گیری عملکرد واحدی (بخشی)، آشنایی با نحوه تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد واحدی، تشریح متدولوژی‎های اندازه‎گیری عملکرد سازمانی، بررسی موردی: مرور یک پروژه واقعی

9. تجزیه و تحلیل مالی کسب و کار / 40 ساعت 

تحلیل مدیریت سرمایه در گردش، تعریف کیفیت سود و شاخص سودآوری، تحلیل چرخه عملیات، آشنایی با شاخص‎های بازدهی و فرمول دوپونت، تحلیل حاشیه سود، تحلیل گردش دارایی‎ها، تحلیل اهرم‎ها، تحلیل بازده دارایی‎ها، تحلیل بازده حقوق صاحبان سهام، تحلیل مبتنی بر ارزش افزوده اقتصادی، تحلیل رشد، بودجه‎بندی مبتنی بر مدل رشد پایدار، تحلیل مبتنی بر بودجه‎بندی سرمایه‎ای، تحلیل میانگین موزون هزینه سرمایه‎ای، تحلیل سیاست سود تقسیمی

10. مدیریت ریسک / 40 ساعت 

حاکمیت شرکتی، ساختار کنترل داخلی، مدیریت ریسک بنگاه، ریسک‎های مالی - اعتباری - نقدینگی و غیره، ریسک نرخ بهره، ریسک نرخ ارز، ابزارهای مالی، ایمن سازی ریسک نرخ بهره و نرخ ارز، موردکاوی مدیریت ریسک

11. مسائل جاری در مدیریت اجرایی / 40 ساعت 

کارگاه مدیریت هزینه، کارگاه مدیریت پروژه، کارگاه مطالعات امکان‎سنجی و طرح‎های کسب و کار، کارگاه کارآفرینی، کارگاه موفقیت‎های فردی 

12. عارضه‎یابی و بهبود روش‎ها / 40 ساعت 

مفاهیم عارضه‎یابی و ضرورت آن در سازمان‎ها، سطوح و انواع عارضه‎یابی، ویژگی‎های عارضه‎یاب، روش‎های عارضه‎یابی، متدولوژی‎های عارضه‎یابی فرآیندها و سیستم‎ها، متدولوژی‎های عارضه‎یابی بر مبنای مدل تعالی EFQM، اصول نگارش گزارش عارضه‎یابی، نحوه شناسایی و اولویت‎بندی اقدامات بهبود، نحوه تهیه اقدامات بهبود، مفاهیم و متدولوژی مهندسی مجدد سازمان، مفاهیم و متدولوژی کایزن، مفاهیم و متدولوژی چرخه بهره‎وری، بررسی موردی: مرور یک پروژه واقعی